marți, 22 octombrie 2013

Mulțumesc Iisuse

 Nu râdeți de versul meu,
 muză n-am, am fost doar eu,
 cand voi crește puținel,
 mă voi întoarce iar la el

             Mulțumesc Iisuse

Mulțumesc Iisuse, pentru gândul bun.                   
Mulțumesc Iisuse, nu știu cum să-ți spun.             
Ai atâta bunătate, cât n-am prea găsit                 
Toată lumea asta dacă aș fi răscolit.                    

Mulțumesc Iisuse, pentru starea mea.                   
Mulțumesc Iisuse, pentru clipa grea.                    
Fără Tine-n clipe grele, mult am suferit                
Dar de când îmi ești alături toate-am biruit.     
        
Mulțumesc Iisuse,  Dumnezeul meu,                     
Mulțumesc Iisuse, ca și-n ceasul greu.                  
Când prin neiubire, Doamne, eu m-am despărțit                
Tu mi-ai rămas alăturea, nu m-ai părăsit.             
   
Mulțumesc Iisuse, azi mă însoțești
Mulțumesc Iisuse, bine îmi cunoști
Drumul și povara mare, ce o am de dus
Tu-mi pui umărul sub cruce, dragul meu Iisus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu